Staar je niet blind op ‘magie’ van influencers

Youngworks
15 januari 2019

Influencers zijn niet meer weg te denken uit het medialandschap. In tegenstelling tot wat sommige marketeers denken zijn influencers echter geen communicatief wondermiddel. Organisaties en bedrijven die serieus willen werken aan de meningsvorming en het gedrag van jongeren moeten zich niet blindstaren op de ‘magie van influencers’. Om impact te hebben op jongeren moet de inzet van een influencer onderdeel uitmaken van een bredere mediastrategie.

Dit artikel is geschreven in samenwerking met Young & Connected en is gepubliceerd op Adformatie.nl.

Leer jongeren beter begrijpen en bereiken!

Er zijn in Nederland zo’n 3 miljoen jongeren tussen de 10 en 25 jaar. Welke jongeren vormen jouw jonge doelgroep? In de eerste cursus van de Youngworks Online Academy genaamd Basisopleiding Jongeren als doelgroep ga je deze vraag vanuit de belevingswereld van jongeren beantwoorden

– Met de opgedane kennis ga je jouw jonge doelgroep nog beter begrijpen.
– We bieden input en opdrachten die je helpen bij het reflecteren op jouw strategie en aanpak richting jongeren.
– Je ontwikkelt nieuwe ideeën en invalshoeken om jongeren nog beter te bereiken.

NIEUW: Youngworks online academy voor professionals