Tijdens onze sessie Generatie Zelf duiken we in de doelgroep Generatie Z (geboren tussen 2000 – 2015), hun belevingswereld en thema’s die van invloed zijn op hun identiteitsvorming. Denk aan impactvolle ontwikkelingen als klimaatverandering en de introductie van het leenstelsel, maar ook aan langlopende macrotrends zoals digitalisering en individualisering die het leven van deze jongeren en de wereld om hen heen beïnvloeden.
Tussen oudere generaties en de jongste generatie op school, op de werkvloer en in de maatschappij kan er een gevoel of besef van een generatiekloof ontstaan. Tijdens onze sessie Generatie Zelf duiken we in de doelgroep Generatie Z (geboren tussen 2000 – 2015), hun belevingswereld en thema’s die van invloed zijn op hun identiteitsvorming. Denk aan impactvolle ontwikkelingen als klimaatverandering en de introductie van het leenstelsel, maar ook aan langlopende macrotrends zoals digitalisering en individualisering die het leven van deze jongeren en de wereld om hen heen beïnvloeden.
Meer inzicht in deze trends voorkomt onbegrip en laat zien hoe je deze doelgroep het beste kunt begrijpen en bereiken.
Het verhaal stemmen we af op de doelgroep, bijvoorbeeld voor marketing-, communicatie- of onderwijsprofessionals.
Inspiratiesessie