Wat kun je verwachten?
16 en 25 maart 2021 – Er zijn zo’n 3 miljoen jongeren tussen de 10 en 25 jaar. Welke jongeren vormen jouw jonge doelgroep? Vanuit de belevingswereld van jongeren ga je samen met een kleine groep andere professionals deze vraag beantwoorden. Na deze opleiding begrijp je veel beter wie jouw jonge doelgroep echt is, kan je de juiste selectie maken in relatie tot je doel en heb je een strategische basis staan
Je verdiept je o.a. in het puberbrein, hun proces van identiteitsontwikkeling, generatiekenmerken en verkent de invloed van het milieu waarin ze opgroeien. Deze kennis van vormende krachten in het leven van jongeren is een voorwaarde om jongeren als doelgroep te doorgronden én te raken. We baseren ons hierbij op jongerenonderzoek, wetenschappelijke expertise en 20 jaar ervaring van ons bureau.
De opleiding bestaat uit twee online ochtendsessies op 16 en 25 maart. Na afloop plannen we een persoonlijk consult via Zoom om openstaande vragen te beantwoorden als je in de praktijk aan de slag bent. Naast het werkmateriaal ontvang je ook het 80 pagina’s tellende e-book over Gen Z of Generatie Zelf zoals wij ze noemen.
Riël Lamur, Adviseur Onderwijsmarketing, Universiteit Utrecht
Manon Schrijnemaekers, Adviseur Instroom en aansluiting techniek, Windesheim
Voor wie?
In principe voor iedereen die jongeren als doelgroep heeft. Zoals: marketeers, communicatieprofessionals, HR-professionals, en beleidsmakers
Vorm
Twee online sessies van 3 uur (16 en 25 maart)
Individueel consult via Zoom
Incl. werkmateriaal en e-book Generatie Zelf (80 pagina’s)
Deelnemers
6-10 deelnemers
Wat levert het op?
Prijs
495,- ex. BTW per deelnemer