Er zijn zo’n 3 miljoen jongeren tussen de 10 en 25 jaar. Welke jongeren vormen jouw jonge doelgroep? Vanuit de belevingswereld van jongeren ga je samen met een kleine groep andere professionals deze vraag beantwoorden. Na deze opleiding begrijp je veel beter wie jouw jonge doelgroep echt is, kan je de juiste selectie maken in relatie tot je doel en heb je een strategische basis staan.
Je verdiept je o.a. in het puberbrein, hun proces van identiteitsontwikkeling, generatiekenmerken en verkent de invloed van het milieu waarin ze opgroeien. Deze kennis van vormende krachten in het leven van jongeren is een voorwaarde om jongeren als doelgroep te doorgronden én te raken. We baseren ons hierbij op jongerenonderzoek, wetenschappelijke expertise en 20 jaar ervaring van ons bureau. Meer weten over ons werk? Bekijk onze cases.
De opleiding bestaat uit een e-learning van circa drie uur met een persoonlijk werkblad. De cursus is te doorlopen in een dagdeel of tussendoor wanneer je tijd hebt. Naast het werkmateriaal ontvang je ook het 80 pagina’s tellende e-book over Gen Z of Generatie Zelf zoals wij ze noemen.
Meer weten of de cursus aanschaffen? Ga naar jongerenalsdoelgroep.nl
Riël Lamur, Adviseur Onderwijsmarketing, Universiteit Utrecht
Manon Schrijnemaekers, Adviseur Instroom en aansluiting techniek, Windesheim
In principe voor iedereen die jongeren als doelgroep heeft. Zoals:
Online cursus, inclusief werkmateriaal en e-book Generatie Zelf (80 pagina’s).
195,- ex. BTW per deelnemer.
Meer weten over de cursus of wil je meteen starten? Ga naar jongerenalsdoelgroep.nl
Bij meerdere deelnemers van dezelfde organisatie bieden we korting. We bieden deze cursus ook in company aan voor teams met collega’s. Interesse daarvoor? Vul dan hieronder je gegevens in.